Saturday, January 30, 2010

S-A-T-U-R-D-A-Y NIGHT!

Music to scroll by


I admit it. I loved these guys back in the day, and I think this song still holds up today.

I'm going to tell you what I want to do tonight. I want to drink wine. I want to twitter. I want to hang out with my bloggy besties. I want to look at pictures of Rob and wonder what he's doing tonight. I hope he's somewhere doing this...








and this...


While I do this...



(She said that.)

I'm usually pap-free, but it's Saturday night. I'm drinking wine. I miss Rob. I hope he's happy. I hope he's doing Kristen.

(She said that, too.)

13 comments:

Cullenary Curser said...

OMG, is that last pic a mannip? That didn't happen right?

Poptarrt said...

Even I think they look good together, and happy.
Still doesnt mean I like HER though. But I might be coming round to "Robsten" after that photo.

Mrs. P @ TwiBite said...

Yes CC, that is a manip....

Hey lisa...get drunk and have fun! Just don't get thrown in the Twitter clink again!!!!

rottymama said...

My sister had such a crush on the BCR guys. I just googled the song to hear it.
"IIII I just can't wait, IIII I got a date..." LOL I'm not drunk, tonight, but feeling gitty. Cheers!

Here's some more:
Gonna dance with my baby till the night is through
On Saturday night, Saturday night
Tell her all the little things I'm gonna do
<<----you might like this part>>
On Saturday night, Saturday night
I-I-I-I love her so
I-I-I, I'm gonna let her know

Rena said...

Just found your blog through Anxious About RPattz! I'll definitely be checking in from now on. Looks like a fun place to hang out!

Twired Jen said...

Oh Robby gooodness. So Twired Sarah and I had lunch at Pinches Taco in West Hollywood today. It's directly across the street from the Rob-worthy Chateau Marmont. Of course he's not in town (at least I don't think)...HOWEVER, all I could do was fantasize about a green porche pulling up to the valet...I'd have choked on my chicken quesadilla!

mmMoxie said...

you're turning into a lush!

twilightcupcake said...

I still don't know if I can see together without the internal cringe. Of course I'd like them to be happy but I'm just too jaded to think it will work. Don't want to watch them have all the post break up tension through Breaking Dawn.

Jelena @ Twiholic said...

So, did you end up doing that? I had a craptastic Saturday night. When to see that friend I'm having problems with I told you about, end then later ended up having an argument with MM that left us both hurting. We bridged the distance between us again this morning, but the issue we were arguing about is still left unresolved. So yeah, I would've loved to have been drinking red wine, fantasizing about Rob.

Btw, that last photo is not a manip, right?

Twilove1 said...

Lisa, I love that third pic with the brown coat and blue shirt and the one of beardy Rob laughing... sigh. I'll admit it, I love pap pics.

Honolulu Girl from Trueblood Twilight said...

Lisa P. I’m here. Sorry, it’s Sunday morning, but I’m here!! Love the pics, and my video (your song, you naughty girl).
*Sunday morning coffee kisses to you, well, actually that sounds stinky, but regular smooches to you*

Latchkey Wife said...

Um, that's a very nice display of jaw porn... {{wipes drool off chin}}}

Living with Edward said...

I must say, you do have some scrumptous Rob pics. :) yay.

Sample text

Related Posts with Thumbnails

Pages

Powered by Blogger.

Ads 468x60px